Dostawa gratis od 500zł
Ponad 27 000 produktów
{{ aa_name() }}

Maseczki bawełniane Lunares

Koronawirus (COVID-19) – informacje

Drodzy Klienci,

informujemy, że nasz zespół pracuje nadal z zachowaniem środków ostrożności wymaganych w obecnej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały terminowo i bezpiecznie.

Koronawirus (COVID-19) – często zadawane pytania

Poniżej, w formie pytań i odpowiedzi, znajdziecie Państwo informacje na temat funkcjonowania sklepu Lunares w czasie trwania rozprzestrzeniania się koronowirusa COVID-19.

Czy wszystkie produkty będą nadal dostępne?

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu dostęp do wszystkich produktów z naszego sklepu. Niestety z powodu czasowego wstrzymania produkcji niektórych produktów oraz zakłóceń w transporcie towarów niektóre lampy mogą być czasowo niedostępne, lub dostępne po pewnym określonym okresie czasu.

Informacje na temat dostępności produktu można uzyskać telefonicznie lub na stronie produktu.

Czy lampy włoskiej marki Fabbian dostępne są od ręki?

Marka Fabbian w związku z krytyczną sytuacją we Włoszech wstrzymała produkcję lamp do początku kwietnia. O zmianach i dostępności produktów tej marki będziemy Państwa informować na bieżąco.

Czy kule ogrodowe Luna Balls będą nadal dostępne?

Tak, posiadamy pełny magazyn święcących kul ogrodowych, a dostawy będą realizowane w standardowym terminie.

Czy trzeba spodziewać się opóźnień w dostawie zamówień?

Wysyłki są realizowane normalnie za pośrednictwem firm kurierskich, dostawa międzynarodowa może być ograniczona lub opóźniona przez lokalne ograniczenia związane z koronawirusem.

Nasz zespół stacjonarny we współpracy z kurierami ciężko pracuje, żeby zapewnić terminowe dostawy. Może się jednak zdarzyć, że z przyczyn niezależnych od nas, jak np. przeładowanie firm kurierskich, lub zatrzymanie przesyłki na granicy w celu kontroli, dostawa może ulec opóźnieniu. W sytuacjach nam wiadomych staramy się Państwa informować o możliwych opóźnieniach.

Czy mogę się zarazić poprzez kontakt z zamówionymi produktami?

Według Światowej Organizacji Zdrowia ryzyko zakażenia poprzez kontakt z paczką jest znikome. Koronawirus może przetrwać na powierzchniach jedynie przez krótki czas. Dla pewności można przetrzeć towary środkiem dezynfekującym, a karton natychmiast wyrzucić.

Czy mogę uzyskać informacje o produktach w sklepie stacjonarnym Lunares?

Nie. Sklep stacjonarny zgodnie z zarządzeniami jest zamknięty dla klientów. Zachęcamy do zakupów poprzez sklep internetowy - lunares.pl.

Czy istnieje możliwość bezkontaktowego odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym?

Tak. Po opłaceniu zamówienia w formie bezgotówkowej - w formie przelewu i ustaleniu terminu z obsługą sklepu. Odbiór odbywa się z zachowaniem należnych odległości.